Często zadawane pytania (FAQ): oprogramowanie dla wspólnot

Przedstawiamy listę najczęściej zadawanych przez Was pytań wraz z odpowiedziami, w zakresie oprogramowania dla wspólnot eMieszkaniec.pl

Każdy Klient systemu eMieszkaniec.pl ma indywidualnie zakładaną bazę danych, do której dostęp mają tylko użytkownicy wskazani przez osobę reprezentującą Klienta. Nie ma więc możliwości nieuprawnionego dostępu do danych. Dodatkowo, dzięki indywidualnej bazie danych, możliwe jest wykonywanie niestandardowych operacji na życzenie Klienta, np. przywrócenie stanu danych na wybrany dzień.

Nie. Login (w postaci adresu email) i hasło jest przypisane do użytkownika. Użytkownik zaś może być przypisany do kilku kont klienckich (np. firm zarządzających nieruchomościami). Ten sam login i hasło może być także wykorzystywane w Panelu Mieszkańca, podczas dostępu do e-kartoteki lokalu, do którego użytkownik identyfikujący się danym adresem email został przypisany.